Selasa, 15 Oktober 2013


Inginkan kek Lapis Sarawak ???
Yang rasanya sedap lagi berkualiti ??
Kek Lapis Sarawak buatan orang Perak !!!




Saya merupakan pemasar dan pengedar Kek Lapis Sarawak, keluaran Syarikat Misya Enterprise 100% Bumiputera Islam yang amat mementingkan kebersihan, kesucian dan kualiti. Selain rasanya yang amat sedap dan anda pasti puas hati dengan kualiti yang diberikan.

Tidak seperti kek Lapis yang lain, kek Lapis Misya mempunyai rasa yang amat menepati citarasa serta perihatin dengan kehendak kesihatan para pelanggan, kurang gula, kurang kolesterol serta tidak menggunakan bahan pengawet demi kebaikan kepada kesihatan para pengguna.

Terdapat 4 Perisa untuk pilihan anda :- 
·         Perisa Blueberry
·         Perisa Strawberry Cadburry
·         Perisa Pandan Coklat Chip
·         Perisa Pandan Kelapa

" sebelum kek Lapis dimasukkan ke dalam bekas seperti di atas, Kek Lapis disaluti dengan wraping plastic agar tak dicemari habuk dan bendasing.Kebersihannya adalah terjamin. Wrapping plastic ini dibalut dengan kemas dan kedap udara bagi menjamin kualiti kek Lapis agar tahan lama dan menjadi "moist."

Diperkaya dengan marjerin terbaik, diadun dengan perisa Blueberry yang harum lagi sedap bersama tepung yang terpilih lalu dimasak dengan penuh keikhlasan, maka terhasillah kek Lapis Sarawak keluaran Syarikat Misya yang sememangnya enak dihidangkan untuk seisi keluarga anda yang tercinta. Kek Lapis Sarawak keluaran Misya ini terdapat dalam 4 Perisa yang kesemuanya sedap dan enak.
Anda mesti mencubanya setiap satu, Cuba sekali pasti anda nak lagi dan lagi dan lagi...keenakannya sentiasa dalam ingatan... 


maklumat penuh :- 

http://www.cikguya.com.my 
http://www.seripongsu.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan